آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ساعت ۴:۰
در راستای نهضت ملی مسکن انجام شد؛

موافقت با جانمایی شهرک مسکونی در خارج از حریم شهر آشخانه

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با جانمایی شهرک مسکونی در خارج از حریم شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن خبر داد.
موافقت با جانمایی شهرک مسکونی در خارج از حریم شهر آشخانه,

به گزارش اخبار سمنگان به نقل از خبرگزاری مهر؛ سیدعلی میرکریمی در گفتگو باخبرنگار با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان شمالی اظهار داشت: کلیات برنامه زیست محیطی مدیریت تالاب‌های آق قشلاق و طرح تکام (توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در جوامع روستایی) به تأیید رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: از دیگر مصوبات این جلسه موافقت با جانمایی طرح‌های سرمایه گذاری در زمینه پرورش دام و طیور، گردشگری و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان‌های استان بود.

دبیر کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در پایان خاطرنشان کرد: جانمایی دو محدوده جهت الحاق به محدوده شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن نیز در مرحله تشکیل پرونده می‌باشد که با عنایت به تأکیدات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مقرر شد پاسخ استعلام دستگاه‌های اجرایی با قید فوریت اخذ و نتیجه در اولین فرصت در دستورکار جلسه کارگروه زیربنایی قرار گرفت.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه