آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ - ساعت ۱۸:۱۴
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

۱۱ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی هزینه شد

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: پارسال ۱۱ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی هزینه و بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان برطرف شد.
۱۱ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی هزینه شد,خراسان شمالی+بجنورد+علی رسولیان+شهرک صنعتی

به گزارش عصر اترک، علی رسولیان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شیروان در خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اجرای شبکه برق، گاز، روشنایی، تکمیل خط انتقال آب، خرید و نصب ترانسفورماتور، اجرای زیرسازی و آسفالت در شهرک‌های صنعتی هزینه شد.

وی شهرک‌ها و نواحی صنعتی را بسترهای مناسبی برای جذب و استقرار سرمایه‌گذاران دانست و افزود: مشکلات زیرساختی بسیاری از این نواحی صنعتی برطرف شده است و مابقی نیز امسال در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم برای سال آینده دستیابی کشور به رشد اقتصادی هشت درصد است، تحقق این مهم بدون توجه به رشد سرمایه‌گذاری میسر نیست؛ بنابراین بخش مهمی از دستیابی به این هدف با جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های اقتصادی از جمله صنعت امکان‌پذیر است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه عنوان کرد: ۹۶ پست برق با مشارکت وزارت نیرو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در دست احداث است.

به گفته وی؛ با تکمیل این پست‌ها نزدیک به چهارهزار مگاوات برق در شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی کشور تولید می‌شود.

رسولیان یادآور شد: خوشبختانه اعتبار خوب و مناسبی در این زمینه در نظر گرفته شد و امید است با ایجاد و بهره‌برداری از این پست‌های برق، مشکل تأمین برق برای واحدهای تولیدی کاسته شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز دوشنبه در سفر به خراسان شمالی ضمن دیدار با استاندار از شهرک‌های صنعتی استان بازدید خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ یزدانی 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه