آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ساعت ۱۱:۳۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد:

کاهش شهرهای پرخطر کرونایی در استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه شهرهای پرخطر کرونایی در استان کاهش‌یافته، گفت: بر اساس رنگ‌بندی جدید، شهرستان مانه و سملقان به وضعیت نارنجی کرونایی تغییر رنگ داد و گرمه همچنان آبی ماند و دیگر شهرستان‌ها نیز در رنگ‌بندی زرد کرونایی قرار گرفت.
کاهش شهرهای پرخطر کرونایی در استان ,

جواد شاهین فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با عصر اترک اظهار داشت: طبق آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، تعداد مناطق نارنجی کرونایی خراسان شمالی به یک شهرستان کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: پیش‌ازاین شهرستان‌های بجنورد و اسفراین در وضعیت نارنجی و پرخطر قرار داشتند که این دو شهرستان از لیست شهرهای نارنجی خارج به زرد تغییر رنگ داده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهرستان‌های شیروان، فاروج، جاجرم، رازوجرگلان و مانه و سملقان در وضعیت زرد کرونایی، و گرمه در وضعیت آبی قرار داشت، ادامه داد: بر اساس رنگ‌بندی جدید، شهرستان مانه و سملقان به وضعیت نارنجی کرونایی تغییر رنگ داد و گرمه همچنان آبی ماند و دیگر شهرستان‌ها نیز در رنگ‌بندی زرد کرونایی قرار گرفت.

شاهین فر با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، افزود: در حال حاضر ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های دانشگاه بستری هستند و خوشبختانه فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت و گزارش نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی همچنان بر توجه عموم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون کرونا تأکید کرد.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه