آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ساعت ۲:۳۵
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت:

جانبازان بالای ۵۰ درصد خراسان‌شمالی واکسن آنفلوآنزا تزریق کردند

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: تمامی جانبازان بالای ۵۰ درصد و شیمیایی شدید و متوسط این استان زیر پوشش واکسیناسیون رایگان آنفلوآنزا قرار گرفتند.
جانبازان بالای ۵۰ درصد خراسان‌شمالی واکسن آنفلوآنزا تزریق کردند,خراسان شمالی+بجنورد+عزیز رضایی+علوم پزشکی+واکسن آنفلوآنزا+جانباز

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، عزیز رضایی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با شیوع آنفلوآنزا ۵۰۰ دُز واکسن برای ایثارگران استان در نظر گرفت که تزریق آن با اولویت جانبازان بالای ۵۰ درصد شیمیایی شدید و متوسط انجام شد.

وی افزود: در مجموع ۳۵۰ نفر از ایثارگران استان جانبازان بالای ۵۰ درصد هستند که واکسن آنفلوآنزا را تزریق کردند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: مابقی دُز واکسن آنفلوآنزا نیز به ترتیب به جانبازان بالای ۴۰ تا ۴۵ درصد تزریق شد.

رضایی تصریح کرد: همچنین برای جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد که در مجموع یکهزار و ۴۰۰ نفر هستند در هفته آینده ۵۰۰ دُز واکسن آنفلوآنزا تامین خواهد شد.

وی در ادامه به نحوه دریافت و نوبت دهی واکسن آنفلوآنزا در مرکز استان اشاره کرد و گفت: به تمامی جانبازان و ایثارگرانی که مشمول این طرح باشند، تماس و روز تزریق واکسن را مشخص خواهند کرد و جانبازان در شهرستان ها نیز به مراکز بهداشت استان مراجعه و با ارایه کارت ایثارگری این واکسن را دریافت کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران از جان و سلامت خود برای حراست از کشور و ارزش ها مایه گذاشته اند و اکنون حفظ سلامت آنان بیش از هر چیز اهمیت دارد.

خراسان شمالی با اعزام ۳۵ هزار رزمنده به جبهه های دفاع مقدس، بیش از سه هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است و اکنون ۶ هزار جانباز سرافراز دارد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه