آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ساعت ۲۲:۳۲
شهردار بجنورد:

شهرداری بجنورد به استقبال نوروز می رود

شهردار بجنورد با اشاره به برنامه ریزی این شهرداری جهت آماده سازی شهر در استقبال از نوروز گفت: برای استقبال از بهار شهر تکانی، نصب المان های نوروزی و ساماندهی پارک ها و تفرجگاه ها را در دستور کار داریم.
شهرداری بجنورد به استقبال نوروز می رود,

جواد حمیدی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: هرچند که شهرداری بجنورد طی 10 ماهه گذشته با وجود محدودیت منابع مالی اقداماتی در زیبا سازی فضا و منظر شهر ی انجام داده است، اما به طور ویژه فعالیت های آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: برای استقبال از نوروز علاوه  بر اجرای برنامه شهر تکانی، ساماندهی پارک ها، تفرجگاه ها و کاشت گل های شب بو و بنفشه در سطح شهر، نقاشی دیواری ، رنگ آمیزی جداول، باکس تیر برق  و‌همچنین نور پردازی شهر نیز انجام می شوند.

حمیدی گفت: از ۱۵ اسفندماه به مدت یک ماه هرگونه حفاری در شهر بجنورد ممنوع  است و دستگاهای خدمات ‌رسان در بازه یک‌ ماهه 15 اسفند تا فروردین از حفاری خودداری کنند.

شهردار بجنورد افزود: چنان چه مشکل اضطراری در سطح شهر و معابر رخ دهد برای رفع اتفاقات و مشکل، ادارات خدمات‌رسان مجاز به حفاری هستند.

وی از طرح تحول نگهداشت  محلات سطح شهر خبرداد و اظهارکرد: این طرح به صورت پایلوت با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال در شهرک شاهد و در کمتر از دو هفته کاری اجرا و‌تحویل شهروندان این محله شد.

حمیدی زیبا سازی فضا و منظر شهری، مناسب سازی معابر و پیاده رو های این محله ، لکه گیری و ترمیم آسفالت جوی و جدول گذاری را از مهمترین پروژهای طرح تحول نگهداشت شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/گ


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه