آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۵۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ساعت ۱۷:۳۵

مرکز خراسان شمالی، میزبان مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون مردان کشور می شود

لیگ دست یک بدمینتون مردان کشور در تاریخ 30 بهمن به میزبانی شهرگنبد برگزار شد، لازم به ذکر است که جايگاه نهايي تيم ها بعد از پايان مسابقات دور برگشت مرحله نهايي كه در تاريخ ٢٨ و ٢٩ بهمن ماه به ميزباني خراسان شمالي در بجنورد برگزار مي شود، مشخص خواهد شد.
مرکز خراسان شمالی، میزبان مسابقات ليگ دسته یک بدمینتون مردان كشور می شود,

به گزارش عصراترک؛ لیگ دست یک بدمینتون مردان کشور در تاریخ 30 بهمن به میزبانی شهرگنبد در استان گلستان با حضور تيم هاي آراميس گنبد و خيام بتن نيشابور و پارس صنعت خراسان شمالي برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که تحت عنوان جام خلیج فارس بود، تيم پارس صنعت خراسان شمالي كه از تركيب بازيكنان جوان و كاملا بومي بهره مي برد، در بازي اول مقابل تيم ميزبان، آراميس گنبد بازي را با نتيجه چهار به یک واگذار كرد، ولي در بازي دوم مقابل تيم خيام بتن نيشابور با نتيجه چهار به یک نتيجه بازي را به نفع خودش به پايان رساند. 

گفتنی است که تيم بدمينتون خراسان شمالي با انجام  اين دو بازي و با كسب چهار امتياز اين مسابقات، فعلا در جايگاه 6 (ليگ ١٢ تيمي) دسته یک مردان كشور قرار دارد.

لازم به ذکر است که جايگاه نهايي تيم ها بعد از پايان مسابقات دور برگشت مرحله نهايي كه در تاريخ ٢٨ و ٢٩ بهمن ماه به ميزباني خراسان شمالي در بجنورد برگزار مي شود، مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه