آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ساعت ۳:۵۱
امام جمعه گرمه:

حقانیت اسلام و تشیع از اول بشریت بوده است

حجت الاسلام تاتاری امام جمعه گرمه با اشاره به اینکه حق و حقانیت اسلام و تشیع از از ابتدای تاریخ تا کنون بوده و به وقوع پیوسته است.
حقانیت اسلام و تشیع از اول بشریت بوده است,

به گزارش پایگاه خبری گرمه امام جمعه گرمه در خطبه های این هفته خود بیان نمود: انبیاء الهی در طول تاریخ بشریت اتفاق های پیش رو را پیش‌بینی می‌کردند و محقق می‌شد . و این نشان دهنده حقانیت اسلام و تشیع است. 

ایشان با اشاره به جمله ای از امیرالموئمنین درباره کربلا فرمودند: کربلا محل مبارزه فرزندان حق علیه باطل است و این نشان دهنده حقیقت تاریخ است که وعده الهی محقق شده است. 

وی با اشاره به پیام سیدالشهدا بیان نمود: مردم بنده دنیا هستند که اگر دچار مشکل و سختی شوند مقدسات را زیر سؤال می برند . هم چنین می‌فرمایند: دین برای عده ای مثل آب دهان است که زمان تشنگی فرو داده می‌شود و زمان سیر آبی به بیرون پرتاب می شود لذا زمانی که مشکلات به سراغ انسان ها می‌آید دینداران کم می شوند.

تاتاری در خطبه دوم از کادر درمان، پزشکان، بسیجیان و حافظان امنیت تشکر کردند و از مردم خواستند برای رفع کرونا دعا کنند. 

وی در رابطه با ماه صفر که ماه نحسی است گفتند که در این ماه زیاد صدقه بدهید ، قرآن بخوانید و دعا کنید تا شر این ماه کمتر شود.

ایشان همچنین بیان داشت : دولت تلاش‌های زیادی در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم انجام می دهد ، ما از خدا می خواهیم مسببین وضعیت بد اقتصادی را به سزای اعمالشان برساند . 

در حال حاضر بحث مذاکره مطرح است ، مسئولین معتقدند که مذاکره برای مذاکره بی‌معناست و جمهوری اسلامی مذاکرات پیشین را قبول ندارد و دولت رسما اعلام کرد مذاکره ما فقط برای رفع کامل تحریم هاست . 

 

انتهای پیام  محمدی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه