آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ساعت ۰:۲۴
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) :

سپاه استان تمام قد در کنار کادر درمان ایستاده است

سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه برکات بسیج، سال به سال، ماه به ماه و روز به روز، هم در داخل و هم در خارج کشور خودش را نشان می دهد،گفت: امروز بسیج، تمام قد در کنار کادر درمان برای مقابله با کرونا ایستاده است.
سپاه استان تمام قد در کنار کادر درمان ایستاده است,خراسان شمالی+بجنورد+اسماعیل فرجی+سپاه حضرت جوادالائمه+کرونا+طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری بجنا، صبح امروز سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در حاشیه مراسم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بسیج برای دفاع از نظام و انقلاب شکل گرفت، در دفاع مقدس درخشید و پیروزی به ارمغان آورد و پس از آن نیز در صحنه ها و عرصه های گوناگون، حضور جانانه و با تفکر جهادی داشته و امروز این میراث گرانبهای حضرت امام(ره) به عنوان یک فرهنگ، هم در داخل کشور و هم برای جبهه مقاومت مسیر را مشخص می کند. 

وی افزود: مسئولیت ما علاوه بر صیانت از نظام و انقلاب، خدمت به مردم است و در همین راستا پس از شیوع ویروس کرونا، بسیج در کنار دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی را به دستور مقام معظم رهبری تشکیل داد که این قرارگاه برکات زیادی در حوزه تامین پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی و هم در حوزه کمک به افراد آسیب دیده از کرونا داشته است.

سردار فرجی گفت: اقدامات ارزشمندی در قالب طرح شهید سلیمانی در حوزه نظارت،  حمایت و در حوزه مراقبت در حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) افزود: در این طرح شورای راهبری در پایگاههای بسیج و محلات با هدف ترغیب و تشویق مردم به رعایت پروتکل های بهداشتتی شکل گرفت و همچنین توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و ایجاد درمانگاه های صحرایی برای افزایش تخت های بستری برای بیماران کرونایی و  راه اندازی مراکز واکسیناسیون از جمله اقدامات بسیج  در قالب این طرح بود.

این مقام مسئول اشاره داشت: شماره تماسی از امروز در تمامی شهرستان های استان جهت کمک رسانی به بیمارانی که امکان مراجعه به مراکز درمانی را ندارند پیش بینی شده است. 

وی خاطرنشانکرد: امروز باید عزیزانمان در دانشگاه علوم پزشکی هم حمایت مادی و هم حمایت معنوی شوند چون در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند و همه دستگاههای اجرایی نیز باید به کمک کادر درمان بیایند. امروز سپاه تمام قد در کنار این عزیزان ایستاده است تا انشاالله بتوانیم این زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم.

انتهای پیام/یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه