آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ساعت ۲۲:۵۹
فرمانده سپاه شهرستان بجنورد گفت:

طرح شهیدسلیمانی تا زمان بهبود وضعیت شیوع کرونا ادامه دارد

سرهنگ مهدی الهی گفت: امروز بسیجیان در قالب 100 تیم موتوری، در سطح شهر و روستاها به خانواده های آسیب دیده از کرونا خدمت رسانی می کنند. و در کنار آنها 20 تیم خودرویی هم به کار گرفته می شود و این اقدامات تا بهبود شرایط شیوع کرونا ادامه دارد.
طرح شهیدسلیمانی تا زمان بهبود وضعیت شیوع کرونا ادامه دارد,خراسان شمالی+بجنورد+کرونا+طرح حاج قاسم+مهدی الهی راد

به گزارش پایگاه خبری بجنا، صبح امروز سرهنگ مهدی الهی راد فرمانده سپاه شهرستان بجنورد در حاشیه مراسم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: از امروز رزمایش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا زمانی که وضعیت شیوع این بیماری بهبود پیدا کند، ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: امروز بسیجیان در قالب 100 تیم موتوری، در سطح شهر و روستاها به خانواده های آسیب دیده از کرونا خدمت رسانی می کنند. همچنین در کنار آنها 20 تیم خودرویی هم به کار گرفته می شود.

سرهنگ الهی راد گفت: تعداد 2هزار بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شوند. همچنین تعداد 12 کپسول اکسیژن، 500 بسته لوازم التحریر و 500 پک بهداشتی تهیه و بین این خانواده ها توزیع می شود.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد افزود: تیم های نیز در جهت ارائه خدمات به مراکز بهداشتی در قالب شیفت ایثار، به کار گرفته شدند.

وی در انتها گفت: از امروز سامانه ای در سطح ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد با هدف اطلاع رسانی به عموم شهروندان در جهت بر طرف کردن احتیاجات و مراقبت های لازم از آنان راه اندازی و شروع به فعالیت می کند.

انتهای پیام/یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه