آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ساعت ۹:۴۹
ملکی معاون فرماندار شهرستان گرمه

مجتبی ملکی معاون محترم فرماندار شهرستان گرمه از آغاز تبلیغات ۴۲کاندیدای ششمین دوره شوراهای شهر خبر داد
,

‍ ‍ مجتبی ملکی معاون محترم فرماندار شهرستان گرمه از آغاز تبلیغات ۴۲کاندیدای ششمین دوره شوراهای شهر خبر داد:

 معاون فرماندار شهرستان گرمه از آغاز رقابت ۴۲ کاندیدای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از ساعت ۷ صبح امروز خبر داد و گفت: در این انتخابات تعداد ۱۸ نفر در شهر گرمه ، ۸ نفر در شهر ایور و ۱۶ نفر در شهر درق با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 مهندس ملکی ادامه داد: شروع فعالیت های تبلیغاتی کاندیداها از ساعت ۷ صبح  پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان ساعت ۷  صبح پنج شنبه ۲۷ خرداد ادامه می یابد.

 ایشان از پیش بینی ۳۸ شعبه اخذ رای و ۷۶۰ نفر عوامل اجرایی در این شهرستان برای انتخابات ۲۸ خرداد امسال خبر داد.

وی افزود: هر کاندیدا میتواند در هر منطقه شهرداری (خارج از محدوده غیر مجاز اعلام شده) یک ستاد دایر کند اما حتماً باید مشخصات رئیس ستاد و آدرس محل ستاد خود را در اختیار فرمانداری قرار دهد.

 ملکی افزود : استفاده از هرگونه فضای تبلیغاتی خارج از آنچه توسط ستاد انتخابات تعریف شده است بطور قانونی پیگیری خواهد شد و خسارات ایجاد شده متوجه آن کاندیدا خواهد بود.

ملکی با اشاره به شرایط کرونایی در این دوره از انتخابات گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا در خصوص تجمعات انتخاباتی ، کاندیداها باید برنامه های سخنرانی خود را به فرمانداری اعلام کنند - هر گونه تجمع انتخاباتی ، مراسم سخنرانی ، گفتگو و مناظره در مکان های سربسته از قبیل مساجد ، سالن های اجتماعات ، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی ممنوع است -  زمان برگزاری مراسم حداکثر برای ۲ ساعت برنامه ریزی شود - رعایت فاصله مناسب بر اساس ۸ متر مربع فضای باز برای یک نفر و رعایت سقف شرکت کنندگان به میزان حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت فضای در نظر گرفته شود و نیز برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها ، راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و موارد مشابه مطلقاً ممنوع است.

انتهای پیام/ محمدی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه