آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ساعت ۱۳:۳۲
دیدار فرماندهی انتظامی با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرمه

نقش تاثیر گذار آموزش وپرورش درترویج فرهنگ قانون مداری

فرمانده انتظامي شهرستان گرمه گفت: آموزش و پرورش در ترويج فرهنگ قانون مداري و توسعه نظم و انضباط اجتماعي نقش بسزايي دارد.
نقش تاثیر گذار آموزش وپرورش درترويج فرهنگ قانون مداري  ,


به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ" مجتبی نظافتی " در نشست تعاملي با مديران آموزش وپرورش شهرستان گرمه اظهار داشت: امنيت يک نياز و پديده اجتماعي است كه در راستاي ارتقاء امنيت پايدار، نيازمند استفاده از خرد جمعي هستيم. 
وي ادامه داد: ما با توجه به اعتقاد و باوري که به توان معلمان در دروني کردن مقررات و هنجارپذيري دانش آموزان داريم، تلاش مي كنيم تعامل خود را با اين قشر فرهيخته گسترش دهيم. 
فرمانده انتظامي گرمه ضمن تقدير وتشكر از تلاش ها و دلسوزي هاي معلمان تصريح كرد: پليس در بخشي از کار، فرهنگيان آموزش و پرورش را همکار خود مي داند، چرا که تنها با برخورد فيزيکي و مقابله‌اي نمي توان امنيت ايجاد کرد و ما مي‌بايست کار فرهنگي انجام را دهيم، کما اينکه رويکرد اخير و امروز ناجا يک رويکرد فرهنگي است. 
در ادامه پایان این نشست "مقصودی "رئيس اداره آموزش‌و پرورش گرمه با تقدير از تلاش هاي پليس در حوزه نظم و امنيت اجتماعي، با تاكيد بر ارتقاء تعامل و همکاري پليس و آموزش پرورش اظهار داشت: تعامل پليس و آموزش پرورش براي رشد فرهنگي جامعه امري ضروري و غيرقابل انکار است.

انتهای پیام/ 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه