آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ساعت ۱۲:۵۶
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه خبر داد

دستگیری متهم چک پول جعلی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف تعداد 10 فقره چک پول جعلی 500هزارریالی ودستگیری یک نفر متهم در این رابطه خبر داد.
دستگیری متهم چک پول جعلی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، سرهنگ "مجتبی نظافتی" با اعلام این خبر گفت: به دنبال دریافت تماس هایی از سوی شهروندان مبنی بر اینکه فردی در امر توزیع اسکناس و چک پول جعلی در سطح شهر فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 
وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی نامحسوس موفق به شناسایی متهم شدند و پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در محل کارش دستگیر کردند. 
این مقام انتظامی با اشاره به کشف 10 فقره چک پول جعلی در محل اختفای متهم، بیان داشت: این فرد در بازجویی های انجام شده به بزه انتصابي معترف و در اعترافات خود اظهار داشت بنده ازطريق فضاي مجازي با فردي ناشناس که خبر فروش اسکناس تقلبي را در شبکه اجتماعي اينستاگرام انتشار داده بود آشنا شدم و اسکناس ها را از وی خریداری کردم. 

سرهنگ نظافتی در پایان با بیان اینکه متهم پس از بازجویی و تشکیل پرونده جهت اعمال قانون به دادسرا تحویل داده شد، بیان داشت: سایت (پیج اینستاگرامی) فروش اسکناس نیز در حال بررسی پلیس فتا قرار گرفته که احتمال می رود افراد بیشتری با این موضوع مرتبط باشند، لذا تحقیقات برای شناسایی سایر افراد احتمالی و زنجیره تأمین این اسکناس های تقلبی به صورت ویژه توسط پلیس این شهرستان ادامه دارد .

انتهای پیام/ 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه