آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ساعت ۵:۲۸

طرح شهید سلیمانی در گرمه آغاز شد

سرهنگ غلامی با بیان اینکه تمام پایگاه های بسیج در شهرستان گرمه به پایگاه سلامت تبدیل می شوند از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد.
طرح شهید سلیمانی در گرمه آغاز شد,

سرهنگ علی غلامی، فرمانده سپاه شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در گرمه گفت: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همراهی بسیج با وزارت بهداشت در خصوص مهار ویروس کرونا  بسیج و سپاه گرمه هم طرح شهید سلیمانی را با همکاری شبکه بهداشت شهرستان آغازکرد.
 
غلامی افزود: در این طرح سه تیم مراقبتی،نظارتی و حمایتی آماده شده اند.

 وی اظهارکرد:  تیم"حمایتی" بسته های حمایتی را در اختیار خانواده های افراد مبتلا به کرونا قرار می دهند.
غلامی گفت: تیم "مراقبتی" مسئولیت انجام خدمات پرستاری و خرید روزانه افرادی که مبتلا شده اند را انجام می دهند و از آن ها تعهد میگیرند که به بیرون از منزل مراجعه نکنند.
فرمانده سپاه گرمه با بیان اینکه حضور افراد مبتلا در سطح جامعه،  تهدید علیه بهداشت عمومی است، اضافه کرد:  با افرادی که خدمات دریافت می کنند اما دستورالعمل ها را رعایت نمی کنند، برخورد می شود.
وی خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان موظف است پایان هر روز اسامی افرادی که تست کرونا داده و نتیجه آن مثبت اعلام شده است را به سپاه تحویل دهد.
غلامی افزود: اقدامات تیم "نظارتی" هم جهت بازدید اصناف طبق لیستی که شبکه بهداشت پایان هر روز به سپاه تحویل میدهد انجام می شود.
غلامی خاطرنشان کرد: در شهرستان گرمه ۶۰پایگاه بسیج به پایگاه سلامت تبدیل می شود و روزانه در خدمت شبکه درمان و مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ غلامی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه