آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ساعت ۷:۲۹
دستبند پلیس بر دستان سارق ومالخر در شهرستان گرمه

دستبند پلیس بر دستان سارق و مالخر شهرستان گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف 7 فقره سرقت منزل و اماکن در شهر درق و دستگيري 2 نفر سارق خبر داد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علیرضاپوربه" در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام خبری مبني بر وقوع يک فقره سرقت دوچرخه و همچنین چندين فقره سرقت منزل و اماکن در شهر درق بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 12درق اين فرماندهي قرار گرفت. وي با اشاره به اینکه پس از هماهنگي با مقام قضائي, کارآگاهان پليس آگاهی با همکاري مامورين کلانتري 12درق محل اختفای متهم را شناسایی کردند، افزود: در نهایت این فرد در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و برای تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي منتقل شد . سرهنگ پوربه با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به 7 فقره سرقت کابل و اماکن در سطح شهرهای گرمه و درق اعتراف کرد، تصریح کرد: در همین رابطه یک نفر مالخر نیز شناسایی و وی نیز دستگیر شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه هر دو متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنین برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی و مأموران انتظامی این فرماندهی قرار دارد. پایان پیام/غلامی
دستبند پلیس بر دستان سارق و مالخر شهرستان گرمه,

به گزارش سپهرآیین، طاهر رستمی صبح امروز در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان اسفراین اظهار کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس نیازی به بزرگداشت ندارند اما وظیفه ما پاس داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرماندار اسفراین ادامه داد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان است.
وی با بیان اینکه همه ی عصبانیت دشمنان نظام ناشی از پیروزی ما در جنگ تحمیلی با دست خالی است، افزود: در وصیت نامه شهیدان یک مسئله مشترک بوده و آن پشتیبانی از ولایت فقیه است.
رستمی در انتها گفت: همه مسئولان باید خود را سرباز ولایت بدانند و برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران و در راه توسعه گام بردارند.

امام جمعه اسفراین نیز در این همایش، پیشکسوتان دفاع مقدس را معَرِف 8 سال دفاع مقدس توصیف کردو گفت: بعد از جنگ نیز شما باید از ارزشهای دفاع مقدس وسرفصل های اصلی که باعث تقدس این جنگ شده نگهبانی و حراست کنید.

قدیر محمدیان ادامه داد: صیانت از ارزشهای دینی و اسلام؛ فلسفه وجودی هشت سال دفاع مقدس بوده که عزت و عظمت و تعالی ایران اسلامی در زیر لقای فرهنگ جنگ آوری و توسل و توکل به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: هرچه از دوران جنگ رو به جلو حرکت می کنیم لایه های پنهان و جدید هشت سال دفاع مقدس برای ما مشخص تر می شود و  متوجه می شویم که صدام پوسته ظاهری این جنگ بوده است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین با اشاره به جایگاه ولایت در سرفصل های دفاع مقدس، تبعیت از این امر و حفاظت و صیانت از ارزشهای دفاع مقدس را وظیفه مسئولین و نسل بعد عنوان کرد و گفت: جایگاه ولایت نور است که جایش در قلب انسانهاست و نباید این ارزشها به فراموشی سپرده شود.
 
در ادامه مراسم؛ با حضور مسئولین شهرستان، از 40 پیشکسوت جهاد و مقاومت شهرستان اسفراین به نیابت از 1500 نفر پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شد.

سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از یک میلیون رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس در ارتباط تصویری نیز در ادامه این مراسم به صورت زنده پخش شد.

انتهای پیام /

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی گرمه